четвер, 1 листопада 2012 р.

Модуль 8. рефлексія

Восьмий  модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • раніше я ніколи не залучала учнів до формулювання їх навчальних цілей, хоча частково залучала до розробки ними критеріїв оцінювання  приблизно у такому форматі: що на вашу думку було б доцільним розмістити у ... 
  • я використовувала таблицю З-Х-Д, але результат цієї таблиці не був жодного разу використаний для самоспрямування учнів у їхньому навчанні, а тільки як результат їх роботи.
Важливим відкриттям була бібліотека оцінювання. Мені ще треба глибоко покопатись у цій білліотеці.
Я ще раз переконалась, що сьогодні важливою є робота саме в команді. 

Немає коментарів:

Дописати коментар