вівторок, 30 жовтня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія


Вітаю всіх!!! Перший день роботи у проекті добігає до кінця. Я отримала багато нових і цікавих для мене знань.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на тренінгу. Я вважаю. Що курс допоможе використовувати ІКТ для розвитку навичок мислення високого рівня та зацікавлення учнів у навчанні. Я використовувала у своїй попередній діяльності метод проектів у викладанні свого предмета. А зараз сподіваюся навитися робити це за допомогою соціальних сервісів Веб2.0.
Добре, що є ресурси, які допомагають навчатися на тренінгу. Я познайомилася із електронним посібником та корисними сайтами. Абсолютно новим для мене був момент створення власного блогу та рефлексії свого навчання. Відкриттям для мене став документ «Навички 21 століття», я вважаю, що  саме метод проектів дає можливість розвивати учнів виходячи с цих вимог. Освіта повинна реагувати першою на всі вимоги часу, оскільки ми працюємо з учнями, які в майбутньому будуть представляти наше суспільство. Вони повинні мати вміння, навички, знання, які будуть потрібні їм у майбутньому.

Немає коментарів:

Дописати коментар